قهرمان محلی: آزادی زندگی بدون زباله

چهارشنبه 2 تير 1400
15:47
معصومه فتحی

Waveney Warth یک سفیر بدون زباله و یک مشاور زباله است . او علاقه مند است که از طریق ارتباطات ، آموزش و تجربه درگیر تغییر رفتار (به ویژه هنگامی که صحبت از مسائل زیست محیطی می شود) باشد.

در سال 2008 ، او سعی کرد یک سال بدون زباله با شریک زندگی خود زندگی کند. آنها ادامه دادند و از بینشهایی که در آن سال برداشتند ، را راه اندازی کردند . او همچنین در مستند NZ " Living the Change " بازی کرد.

ما به گفتگو نشستیم تا از داستان او در تبدیل شدن به یکی از بهترین سخنگویان "Bags Not" در کشور مطلع شویم.

چه لحظه ای هکتار بود که سبک زندگی شما را بدون زباله آغاز کرد؟

پلاستیک یکبار مصرف. به طور ناگهانی یک روز روشن به نظر می رسید که من یک بلوک یخ را باز کردم ، به مدت پنج دقیقه از آن لذت بردم و سپس لفاف را انداختم که می دانم برای سالهای آینده وجود دارد.

بعداً شنیدم که دانشمندان اکنون بر این باورند که پلاستیک به طور کامل تخریب نمی شود بلکه به ذرات پلاستیکی میکروسکوپی تبدیل می شود که برای همیشه باقی می مانند. وقتی بالاخره اجازه دادم مغزم عمر طولانی خود را تصدیق کند ، توجیه هر پلاستیکی یکبار مصرف سخت به نظر می رسید.

سپس در سال 2008 ، من و شریک زندگی ام خود را به چالش کشیدیم که یک سال بدون زباله زندگی کنیم. درست قبل از شروع چالش ، کیف های قابل استفاده مجدد به دست ما رسیده است و از آن زمان تاکنون در حال لحیم شدن هستند. من در واقع یک رابطه عاشقانه کوچک با آنها دارم و وقتی آنها بالاخره این کار را می کنند خیلی ناراحت می شوم.

نکته برتر شما برای به یاد آوردن کیف هایتان چیست؟

تحقیر عمومی.

سالها تلاش کردم مانند هومر سیمپسون که در برخی از سناریوهای حلقوی احمقانه گیر کرده است. سپس ، هنگامی که چالش ما آغاز شد ، با خودم عهد کردم که تحت هیچ شرایطی دیگر هرگز از کیسه پلاستیکی استفاده نخواهم کرد و بس.

سه روز بعد به سوپرمارکت مراجعه کردم و تمام وسایلم را در صندوق دریافت کردم فقط و فقط متوجه شدم که کیفم را فراموش کردم. مجبور شدم بروم ، قرمز روشن و عرق گرم. فقط کافی است یکبار این کار را انجام دهید.

نکات برتر شما در مورد کاهش آسان زباله های پلاستیکی چیست؟

همه ما مشغول هستیم و اگر عمداً در این مورد فکر نمی کردم هنوز یک کیسه زباله در هفته بیرون می کشم. بنابراین سعی کنید بازارهای محلی ، قصابی ها و فروشگاه های عمده فروشی را پیدا کنید که در آن می توانید کاغذ بسته بندی کنید یا ظروف خود را به همراه داشته باشید.

حتی می توانید در سوپرمارکت خود کاغذ یا ظروف BYO نیز تهیه کنید. و مطمئن باشید که کاغذ را کمپوست یا بازیافت می کنید ، در یک محل دفن زباله واقعاً تغییر وضعیت آب و هوا بسیار ناخوشایند است.

بزرگترین تغییر در سبک زندگی شما از زمان هدر دادن بی مصرف چه بوده است؟

ما به طور تصادفی بسیاری از مهمانان را از کار خود ترسانده ایم زیرا آنها خیلی ترسیده اند که با بسته پلاستیکی بیسکویت خود حاضر شوند. در نتیجه ، ما اکنون بیسکویت های خود را می پزیم و معمولاً شب های جمعه توسط خود Netflix تماشا می کنیم. یا صبر کنید ، آیا این فقط به این دلیل است که ما 40 ساله هستیم؟

چالش برانگیزترین محصولات پلاستیکی برای جلوگیری از مصرف شما کدام بوده است؟

پنیر! چیپس! صادقانه بگویم ، من از آنها اجتناب نمی کنم. این می تواند مانند برزخ باشد ، بنابراین حتی اگر من می فهمم که این معامله با شیطان است 10 دقیقه رضایت شخصی برای یک مشکل هزار ساله - من به هر حال این کار را می کنم.

برای کمک به کاهش استفاده از پلاستیک چه اتفاقی باید بیفتد؟

دولت باید به رهبری خود ادامه دهد. بسیار جالب است که آنها کیسه را ممنوع کرده اند و اکنون آنها باید عوارض پسماند را به محل دفن زباله افزایش دهند و قوانین رسوب کانتینر را معرفی کنند. در حال حاضر یک دادخواست در حال انجام است. به علاوه ، دیدن برنامه های اجباری بیشتر برای نظارت بر محصول بسیار خوب است.

مورد دیگری می خواهید اضافه کنید یا به اشتراک بگذارید؟

هرکسی که تا اینجا خوانده عالی است. متشکرم. اگر می توانستم ماهی شکلاتی به شما بدهم ، نه آنهایی که به صورت جداگانه بسته بندی شده اند.

نگران مکانی که در آن هستید با پلاستیک نباشید. من اهمیتی نمی دهم اگر شما 10 کودک در پوشک های پلاستیکی داشته باشید ، از نی پلاستیکی مکش کنید ، لولی های بسته بندی شده جداگانه بخورید ، ما همه تلاش خود را می کنیم و این در مورد مسیری است که به آن می رویم. همه ما به این چیزها فکر می کنیم و ایجاد تغییرات کوچک بسیار قدرتمند است. این در حال حاضر تأثیر گسترده ای دارد و فقط جنبش می یابد.


موضوعات: پلاستیک,
[ بازدید : 23 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به محصولات پلاستیکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]